poniedziałek, 14 lutego 2011

Klimatycznie

Dziś będzie audiowizualnie i trochę na przekór temu, co w poprzednim poście napisałam o podziwianiu zachodów ;)

najpierw tło muzyczne...


... a później kilka widoczków

Zręcin, Kotlina Krośnieńska

Rzepnik, Pogórze Dynowskie
Rzepnik, Pogórze Dynowskie
Bartne - Magura Wątkowska, Beskid Niski
Bartne - Magura Wątkowska, Beskid Niski
Bartne - Magura Wątkowska, Beskid Niski
Bartne - Magura Wątkowska, Beskid Niski
Baranie, Beskid Niski
Zawadka Rymanowska, Beskid Dukielski

2 komentarze:

  1. Kapitalne zachody - to też moja mała fascynacja przyrodą :)
    Dzięki za fotki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypomniał mi się ostatnio taki przewrotny wierszyk, który całkiem nieźle integruje wątek zachodów z tego oraz z poprzedniego posta, więc go niniejszym dorzucam.
    Być może, jak się nad tym głęboko zastanowię, dorzucę jeszcze kiedyś, dlaczego lubię Andrzeja Bursę ;)

    Andrzej Bursa - Sylogizm prostacki

    Za darmo nie dostaniesz nic ładnego
    zachód słońca jest za darmo
    a więc nie jest piękny
    ale żeby rzygać w klozecie lokalu prima sorta
    trzeba zapłacić za wódkę

    ergo
    klozet w tancbudzie jest piękny
    a zachód słońca nie

    a ja wam powiem że bujda

    widziałem zachód słońca
    i wychodek w nocnym lokalu

    nie znajduję specjalnej różnicy.

    OdpowiedzUsuń